همه چی دانلود
همه چی دانلود

 

TMNT Mutant Melee -  بازی بسیار محبوب و فوق العاده زیبای لاک پشت های نیجا ، همه ی ما کارتون لاک پشت های نینجا را دیده ایم که بسیار پر طرفدار می باشد این بازی پس از محبوبیت در بخش انیمیشن وارد دنیای بازیها شد که در بازی یک رئیس باهوش به نام Ninjutsu و چهار قهرمان داستان ما به نام های Leonardo , Raphael , Michelangelo  و Donatello وجود دارد که با کمک یکدیگر ماموریت خود را به پایان می رسانند، این بازی با گرافیک و گیم پلی خوبی عرضه شده است که امیدواریم از این بازی لذت ببرید .



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 2 ارديبهشت 1392برچسب:بازی جدید کامپیوتر بازی لاک پشت های نینجا بازی لاک پشت های نینجا برای کامپیوتر بازی لاکپشت های نینجا بازی لاکپشتهای نینجا 3 بازی کم حجم بازی کم حجم برای کامپیوتر دانلود بازی 2013 دانلود بازی PC دانلود بازی TMNT Mutant Melee برای کامپیوتر دانلود بازی اکشن دانلود بازی با لینک مستقیم دانلود بازی جدید دانلود بازی سگا دانلود بازی سگا برای کامپیوتر دانلود بازی فکری دانلود بازی لاک پشت های نینجا دانلود بازی لاک پشت های نینجا با حجم کم دانلود بازی لاک پشت های نینجا با لینک مستقیم دانلود بازی لاک پشت های نینجا برای PC دانلود بازی لاکپشت های نینجا برای کامپیوتر دانلود بازی لاکپشتهای نینجا 2 دانلود بازی لاکپشتهای نینجا 3 برای کامپیوتر دانلود بازی لاکپشتهای نینجا برای کامپیوتر دانلود بازی ماجرایی برای کامپیوتر دانلود بازی مخصوص پسران برای کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر با لینک مستقیم دانلود بازی کم حجم لاک پشت های نینجا لاکپشت های نینجا نسخه جدید بازی لاک پشت های نینجا,
ارسال توسط مجید

 

 

اگر میخواهید یک دوربین مدار بسته با امکان ضبط فیلم و صدا داشته باشید اما نمیخواهید هزینه زیادی کنید، نرم افزار iSpy این کار را برای شما انجام میدهد.

 

توسط نرم افزار iSpy ، میتوانید از وبکم یا دوربین دیجیتال خود به عنوان یک دوربین مدار بسته استفاده نمایید. این نرم افزار به حرکت و همچنین صدا حساس بوده و به محض اینکه تصویر مقابل آن تغییر کند (مثلا کسی از جلوی آن رد شود) و یا صدایی در محیط ایجاد شود، شروع به ضبط صدا و تصویر میکند.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید

دانلود نرم افزار حذف لوگو از روی فیلم

Remove Logo Now 1.2

 

 

حتما شما هم دیده اید که شبکه های تلویزیونی خود را در گوشه بالای تصویر قرار میدهند. به این ترتیب اگر کسی اقدام به ضبط یک فیلم از روی شبکه کند، لوگوی آن شبکه هم روی آن فیلم باقی خواهد ماند. همچنین تولید کنندگان DVD های تصویری نیز آرم یا لوگوی خود را بر روی فیلم قرار میدهند. بسیاری از وب سایت ها نیز که امکان دانلود رایگان فیلم را دارند همین کار را انجام میدهند.

 

اگر میخواهید این لوگوها را از روی فیلم خذف کنید، نیاز به نرم افزارهای مخصوص این کار دارید.

 

نرم افزار Remove Logo Now یکی از بهترین ابزارها برای ، لوگوی است. فرقی نمیکند که این لوگو به صورت یک عکس یا یک متن باشد. این نرم افزار به صورت هوشمندانه آن را تشخیص داده و طوری حذف میکند که اختلالی در کیفیت تصویر ایجاد نشود.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مجید
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 44
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 303
بازدید ماه : 2062
بازدید کل : 172824
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

. :

بزرگترين وب هواداران رونالدو

*