دانلود Folder Lock 7.1.7 – قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها
همه چی دانلود
همه چی دانلود

Folder Lock دانلود Folder Lock 7.1.7   قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها

 

.: همراه با سریال فعال سازی همیشگی :.

یکی از امکانات امنیتی که ویندوز های موجود در اختیار کاربران  قرار نمیدهند عدم وجود قابلیتی برای رمز گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها است . امروزه با وجود گسترش علم رایانه و استفاده از راه های ارتباطی بسیار ، تامین امنیت فایل ها و خود سیستم نیز بیش از بیش به یک امر مهم تبدیل شده است . از این رو در وبسایت فرا دانلود نرم افزاری را با عنوان Folder Lock برای شما آماده کرده ایم که می تواند شما را در بالا بردن امنیت سیستم شما یاری کند . این نرم افزار که در حال حاضر بهترین و محبوبترین نرم افزار رمز گذاری بر روی فایل ها و پوشه ها است به شما این امکان را می دهد تا بر روی تمامی فایل های انتخابی خود رمز قرار داده و یا آن ها را از دید سایرین پنهان کنید . این نرم افزار با قدرت بی نظیر خود تمامی فایل ها را به نحوی رمزگذاری می کند که حتی بهترین هکر ها نیز از شکستن قفل آن عاجز خواهند ماند و اگر حتی فایل شما برای مدت طولانی در اختیار آن ها قرار گیرد هیچ کاری از پیش نخواهند برد . همچنین قابلیت بک آپ و ذخیره آن ها در یک فضای آنلاین برای شما امکان پذیر است و شما می توانید از تمامی اطلاعت خود تنها با چند کلیک بک آپ تهیه کنید . امیدواریم این نرم افزار مورد رضایت شما قرار گرفته باشد .

 

 

ویژگی های نرم افزار Folder Lock :

سبک و کم حجم .

امنیت بسیار بالا .

قابلیت پنهان کردن فایل ها .

پسورد گذاری بر روی تمامی فایل ها و پوشه ها .

بک آپ گیری از اطلاعات شما .

همراه با سریال فعال سازی مادامالعمر .

و … .

 

Folder Lock Screenshot دانلود Folder Lock 7.1.7   قفل گذاری بر روی پوشه ها و فایل ها

 

Folder Lock is fast file-security software that can password-protect,lock, hide, and encrypt any number of files, folders, drives, pictures,and documents in seconds. Locked files are undeletable, unrenamable,unmovable, hidden, and inaccessible. You can lock, scramble, or encryptdepending on speed and security. Folder Lock is fully portable, so youcan protect your files on USB flash drives, disks, CD-RWs, notebooks,and hard disks, and it doesn't require installation on another PC.Folder Lock protects files in Windows, DOS, and Safe modes, even whenyou change your OS or boot from a disk. Folder Lock doesn't let youdelete its own program folder, and it can't be uninstalled without thecorrect password. Additional options include Stealth Mode, HackerAttempt Monitoring, Shred files, AutoLock, Auto Shutdown PC, Lock yourPC, Erase PC tracks, 256-bit Blowfish Encryption and Context Menu inExplorer.

راهنمای نصب

برای فعالسازی نرم افزار از سریال موجود در فایل Key.txt استفاده کنید .



نظرات شما عزیزان:

v
ساعت16:41---20 بهمن 1391
دوست عزیز سلام
با توجه به اینکه اینترنت یه فضای برنده برنده را فراهم نموده پس قطعا یکی از راه های پیشرفت سریع همه ما تبادل لینک است اونم با وب هایی که در این زمینه فعال هستند و با افزایش بازدید خودشون باعث افزایش بازدید شما نیز میشوند. پس هم برای ما و هم برای شما سودمند است که اقدام به تبادل لینک نماییم شما زحمت بکشید و در قسمت تبادل لینک هوشمند وب ما (http://talayehdar.lxb.ir) اقدام به انجام این کار کنید ما هم قول میدهیم با تمام توان در افزایش بازدید خود = افزایش بازدید شما حرکت کنیم
با تشکر و ارزوی موفقیت شما و تمام دوستانی که در کنار ما هستند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مجید
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 409
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 409
بازدید ماه : 5334
بازدید کل : 178222
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

. :

بزرگترين وب هواداران رونالدو

*